Tuesday 28 January 2014

ESP Shaklee


Assalamualaikum kawan2..

huhu.. lmenye xupdate apa2 kat sini. tp takpe. entry kali ni sgt3 bermanfaat untuk semua. nk share tentang Energizing Soy Protein Shaklee ni. saya sangat3 suka dengan ESP ni, lebih2 lagi kalau masa saya puasa. saya ni memang ada gastrik yang agak teruk. kalau puasa, mesti nk kena sahur dgn nasi. tak boleh mkn benda lain mse sahur atau tak sahur lngsung. tapi surprisingly, bila saya cuba bersahur dgn ESP Shaklee ni, Alhamdulillah, dengan izin Allah saya takde rasa lapar dan takde gastrik melanda saya pon.. malahan saya lebih bertenaga berbanding dengan saya sahur dengan nasi.. percayalahhhh.. tu baru pengalaman saya je. kakak ipar saya yang baru bersalin pon mengambil ESP Shaklee ni dalam masa pantang sehingga la sekarang. manfaat utk dia pulak, bagi lebih tenaga, rasa kenyang yang lama dan membanyakkan susu untuk si kecik tu.. 

ESP ni memang banyak khasiatnya. saya akan kongsikan juga nanti apa kebaikan dan khasiatnya yang lain. sebelum saya cerita, meh kita tengok siapa yang perlukan ESP ni...



                                  Siapa sebenarnya perlukan ESP Shaklee??



Dalam gambar kt atas ni, kita dah nampak orang-orang yang utama memerlukan ESP Shaklee ni.
 
1. Ibu yang sedang menyusukan anak - ESP ni membanyakkan susu dan memberikan tenaga yang berpanjangan untuk ibu. ibu yang sedang menyusukan biasanya akan cepat lapar dan letih. dengan ESP, ia membantu memelihara kesihatan ibu secara menyeluruh.

2. Pekerja - Seharian bekerja mungkin menyebabkan keletihan dan kadangkala terpaksa skip waktu makan menyebabkan sering diserang gastrik dan sebagainya. ESP membantu dalam memberikan tenaga dan memberikan rasa kenyang yang lama serta membantu dalam memulihkan gastrik.

3. Yang ingin kulit cantik -Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

4. Wanita mengandung - ESP memberikan sumber protein dan asid amino untuk ibu dan juga bayi di dalam kandungan. juga membantu untuk memberikan kulit bayi yang cantik.

5. Pelajar - seperti pekerja tadi, ESP membantu dalam memberikan tenaga yang berpanjangan dan dapat membantu merendahkan paras kolesterol sekaligus dapat mengaktifkan otot2 dalam badan untuk bekerja. juga membantu dalam penurunan berat badan.

6. Yang sentiasa keletihan - ESP memberi tenaga dan menjadikan otot bergerak aktif.

Jadi, marilah sama-sama kita mengamalkan gaya hidup yang sihat, aktif dan ceria dengan mengamalkan supplemen Shaklee terutamanya ESP ini. untuk keterangan lanjut, boleh hubungi saya. konsultansi percuma.

Harga runcit ESP Shaklee ni RM150 dan mengandungi 850gm, boleh bertahan sehingga 1-2 bulan penggunaan.

APA?? 150 mahal???? nak DISKAUN?? jangan risau. ada JALANNYA.. saya sedia membantu.. meh kita tengok camana..

kalau nak diskaun, ada beberapa perkara yang boleh anda lakukan;

1. DAFTAR sebagai AHLI. saya SPONSOR. boleh dapat DISKAUN semua produk Shaklee dan sambil2 tu dapat juga tambah pendapatan sikit2 kalau rajin beli. mana lah tau, tiba2 ada kawan tahu dia nak kirim beli. boleh la tmbh2 duit hujung bulan nnti. maklumat lanjut untuk menjadi ahli, boleh hubungi saya..

2. HUBUNGI saya cepat2, insyaAllah rundingan akan dijalankan. saya sedia membantu..

3. pergi je ke mana-mana branch Shaklee di sekitar anda, dan belilah produk Shaklee dengan ID saya - 1090782, nama penuh NURUL AKMAL BINTI ABU. dapatlah harga diskaun untuk semua produk.

* untuk mencuba produk SHAKLEE atau ingin menjadi AHLI, sila hubungi saya di;

call/SMS/whatsapp - 0133605743
ID Shaklee - 1090782
email - cleo_myth@yahoo.com
FB - shakleeproducts4u (dapatkan info dan order di sini pon bolehh. Diskaun sentiasa ada menanti anda.)



No comments:

Post a Comment

Terima Ksih beri Komen atas coretan saya

entry yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...