Monday 17 February 2014

Water Pitcher Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera utk smua..

Kali ni nk sembang pasal air dan penapis air. Sebelum kita sembang lebih jauh, nk tnye la dulu pd kengkawan. Sejauh mana kita mengambil berat mengenai kebersihan air minuman di rumah kita? Adakah air minuman itu cukup bersih untuk diminum oleh kita? Ataupun kita hanya tahu minum saja? Sedarkah anda, bekalan air yang diterima pada pili air di rumah anda kadang-kadang nampak kekuningan seolah2 ia mengandungi kandungan bendasing yang agak banyak, dan kadangkala, rasa air tersebut juga agak lain. Malah lebih teruk lagi, kadang-kadang berbau lagi pulak!!

Kalau tanya saya samada perlu ke tidak untuk memerhati, memikir dan mengambil kira kebersihan air yang saya minum, saya guna untuk masak dan sebagainya, saya akan katakan YESSS, sangat sangat perlu. Oleh kerana sumber air pada masa kini kebanyakannya sangat kotor, jumlah bahan kimia yang dimasukkan untuk merawat air pasti semakin banyak kan?? Oleh itu, sudah pasti, penapis air yang baik adalah sangat penting dalam setiap rumah, pejabat, mahupun di mana-mana sahaja. Tak kisah la bagaimana rupa bentuk dia skali pun...

Maaf cakap ye, sebenarnya rakyat Malaysia ni banyak membazirkan wang dengan meminum air botol atau air mineral. Tak dinafikan, saya sendiri pun begitu juga. Tapi sekarang, saya nak berkongsi dengan kengkawan semua tentang satu benda yang sangat berfaedah dan menjanjikan penjimatan yang sangat hebat di samping menjamin kesihatan, Insya Allah. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagak-agak sahaja....

 Moh tengok gambo ni dulu. Ini la rupa water pitcher yang sangat berfaedah tu. bukan sahaja untuk kesihatan diri, kesihatan dalaman, kesihatan duit pun ada jugak sebab ia sangat menjimatkan kita daripada nak beli air mineral sokmo.

Dan lebih efektif lagi, water pitcher ni boleh diletakkan dan dibawa ke mana-mana saja sebab ia tak perlukan pemasangan pada paip air dan sebagainya pun. hanya isi air di dalam tu, dan air itu akan dituras dan seterusnya menghasilkan air yang bersih lagi sihat untuk anda sekeluarga.




Get Clean® Water merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.

Get Clean® Water merupakan sistem penurasan air multipaten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Sistem Penuras Jag Air dengan Blok-Karbon Isian Semula yang pertama seumpamanya direka untuk mengurangkan sisa bagi memelihara alam sekitar. Prinsip water pitcher ni adalah...... Reuse >> Replace >> Reuse... Terbaikkkkk!!

Berminat??! Meh dapatkan Pek starter Pack 3 in 1 anda hari ini daripada saya. Hubungi saya melalui SMS/ Panggilan telefon/Whatsapp di talian 013-3605743. Atau anda juga boleh pm saya di FB : www.facebook.com/shakleeproducts4u..
•1 - Pitcher + 1 Filter
•2 - Housing Kit
•3 - Filter (Pack of 3)

No comments:

Post a Comment

Terima Ksih beri Komen atas coretan saya

entry yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...